01 april 2008

Se hva jeg har fått........

.....i posten i dag:-)

Jeg har bursdag nå 13 april, og i den anl sa min kommende snille mann at jeg kunne bestille meg en pakke med stæsj og her er resultatet av min schopping, er godt fornøyd kan man si..... .....men er vel m meg som kanskje dere andre, at det er altid noe mer man vil ha, He he he....
Nå skal jeg rydde på plass, og teste litt av det nye stæsjet. Så får man bare sette opp en ny ønskeliste, he he......
Er en veldig kjekk hobby altså:-)
Ellers driver jeg å forbreder det vi skal ha med til Barcelona i mai, vi gifter oss 9.mai der nede, gleder oss masse til det, reiser fra Molde sent 7.mai og til Barcelona tidlig 8.mai sammen med våre forlovere(som er gift).
Kjolen er henger her, fant to par sko på mandag, klarte ikke bestemme meg så det ble begge parene. I dag fant jeg et nydelig smykke som jeg har hatt med hjem for å prøve til kjolen, og det ble jo bare perfekt, så kanskje det blir det?
Får tenke på det til i morgen......
Nå må dere ha en fin kveld, klemmer....

1 kommentar:

Elin Maria sa...

Du verden så dyktig du er! Flott du bor i Molde, dette kan jeg godt tenke meg å kjøpe litt av etterhvert! Ekstra fint med kort som har et personlig preg. :)

Ha en fin dag, og god bedring med ryggen din!