31 mars 2008

Konfirmant kort til gutt...

Har laget noen kort på bestilling, her er gutte kortene....
Har brukt litt forskjellige ting jeg fant her, så bare spør hvis du lurer på noe ang stæsjet....eller annet....


Kortene under er skåret ut m silhouette fil folder.... ser jeg har brettet gal vei, men ble sånn siden jeg snudde mønsertet på arket ned og ikke snudde motivet før jeg kuttet..






Her har jeg prøvd meg på posekort for første gang på et år trur jeg, så spent på hva dere synes om dette??


Dette kortet er til mitt tantebarn som konf i juni, han liker veldig godt å fiske, så derfor fiskeren skåret ut m silhouette....


Det var det for denne gang, nå blir det noen jente kort som står for døren, i tillegg skal jeg male noen dørskilt for ei, så nok å gjøre;-)
Ha en fin kveld





Ingen kommentarer: