21 september 2009

Sydd Scrappevesje**** Scrapping bag

Sydde denne her forige uke. Brukte tynn voksduk, og sort for stoff.... Ellers har jeg bare tatt alt på øyemål. Morro å lage.
Denne er til tante barnet mitt som er glad i å lage kort osv....
Gleder meg til å høre hva hun synes.
******
Made this last week. Yous thin wax linen, and black fabric.
Do not have a description, so all is from my head...:-9
My nice will get this in the mail in a couple of days, hope she will like it.



Er det noe du lurer på er det bare å spørre.... Ha en fin dag videre....
****
Is it something you would like to know, just ask....have a nice day.....





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Så stilig!! Virkellig en herlig "Scrappeveske";)) Slikønsker jeg å meg!! Ikke for å mase, men kan du kanskje legge ut en "bruksanvisning" for denne? Den var så kul:) Holder på å lære meg å sy litt mer "avangserte" ting! Har så lyst å lære meg å lage en slik til hobbytingene mine!! Ha en flott dag!

Astrid Hemsydd sa...

Det var ei kul veske! Hun som får den MÅ bli fornøyd!