03 mai 2009

Hei alle sammen/ Hi all:-)

Hei, her er jeg endelig innom en tur, har ikke fått lagt ut noe på en stund, men kommer sterkere tilbake. Jeg har vært syk en ukes tid, ikke sikker på hva det er, men henger sammen m smertene i ryggen. Blir så utrolig kvalm og utilpass når jeg verker, slitsomt. Skal til videre vurdering hos spesialister i Tr. heim og/eller Oslo, etterhver, nevrologer osv. Håper de finner ut av det etterhver.
Ble personlig her, men sånn er det bare her med meg...Går heldigvis bra nå da...så nå kommer jeg sterkere tilbake, i morgen skal jeg legge ut noen bilder av noen småting jeg har laget.
############
Hi, finaly, i am back. I have bean sick the last week. But now Iàm here.....
Tomorrow I`will be posting something new.
############
Ha en fin fin kveld
###########
Have a nice day/night.......

Ingen kommentarer: