17 februar 2008

Litt flere kort..

Her har jeg laget kort inne i gamle QC lommer.
Har lagt te poser inni.....

Teksten her er skåret ut m silhouette, og stempelet er fra Magnolia....
Utenpå har jeg brukt rubons fra Nille og MM




Tempelet her er fra Panduro, kaninen er skåret ut m silhouette.
Utenpå har jeg bruk rubons fra Nille


Her har jeg brukt Henglar stempel fra den siste klubb pakken, men byttet ut hjretet m en blomst.
Teksten er skåret ut m silhouette
Rubons fra MM og Nille



Her har jeg laget et kort til Inspirerende hobby. Har brukt stempel fra Panduro..
Teksten har jeg skåret ut m silhouette.. det har jeg og gjort m sirklene bak

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

hei hei
og WOW så masse fint du har laget;) så lurt med de qk lommene da..
ha en fin søndag?
klem fra elisabeth

madebyjulia sa...

Kjempeflotte kort du lager:)

Anonym sa...

du er så flink til både å male og å lage kort at jeg har ikke ord!

Anonym sa...

Utrolig mye flotte kort. Beurndringsverdig!

Ellen Karin sa...

Så nydelige de QK-kortene var. Til stor inspirasjon!

Kristine sa...

Wow!
Disse avr da kjempelekre! Utrolig fin blogg du har med masse fin inspirasjon! God påske!
Klem fra Kristine=)