08 august 2014

Dekorert bok på kurs med Finnabair....

Har glemt og vise dere denne....


Hei. I dag vil jeg vise dere en bok jeg laget på kurs med Finnabair, da hun var og holdt kurs hos Scrapomania forrige mnd.
Kittene vi fikk inneholdt masse flott fra Prima. De fleste tingene finner du i nnettbutikken. 
Du finner og maling og mister i butikken.

Se den flotte glansen Silks malingen skaper;-)


Ha en strålende sommer videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....
**************************************************
Thanks for leaving a coment:-)