18 april 2014

Snart 17.mai


Nytt innlegg i Scrapomania bloggen.
Hei, jeg er i vårstemning, så har laget enda en 17. mai side, denne gangen fra 2011.
Her har jeg lekt meg med bagrunn på et Pion ark. Brukt Stensiler fra Prima, og gjennnomsiktig modellpasta.
Vimplene er fra Prima, resist canvas.
De aller fleste blomstene kommer fra Storyteller, og det samme gjør bladene.
Hjertet og blomster hjertet er fra Prima, disse er kjempe lekre. Mine har jeg sprayet med diverse mister. Det samme har jeg gjort på bakgrunnen.
Alfabetet er fra Amarican craft, silver.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....
**************************************************
Thanks for leaving a coment:-)