07 august 2013

Et minialbum som dåpsgave......

Skulle i dåp, og laget da dette minialbumet til dåpsbarnet.
Har bare lekt meg og kost meg med og lage coveret av papp, og forskjellige teknikker.

 
Inni har jeg bunnet inn brettede ark, og laget matter til bilder og skrivefelt.










 
 

2 kommentarer:

  1. For et nydelig album :)
    Blir sikker kjekk å ha for dåpsbarnet etterhvert som årene går :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig og forseggjort, Cathrine! :) Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....
**************************************************
Thanks for leaving a coment:-)