For et nydelig album :) Blir sikker kjekk å ha for dåpsbarnet etterhvert som årene går :)
Så nydelig og forseggjort, Cathrine! :) Klem
Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....**************************************************Thanks for leaving a coment:-)
For et nydelig album :)
SvarSlettBlir sikker kjekk å ha for dåpsbarnet etterhvert som årene går :)
Så nydelig og forseggjort, Cathrine! :) Klem
SvarSlett