24 mars 2013

Mixed media bilde

 
Hei alle sammen....
I dag vil jeg vise et mixed media bilde jeg laget på Molde treffet for et par uker siden.
Her har jeg lekt meg med masse stæsj, maling mist, stensiler osv osv.....





 
Skal etterhvert holde kurs i dette....... eller vil du/dere jeg skal holde kurs i nærheten av deg så si i fra.... så kan vi se hva som skjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....
**************************************************
Thanks for leaving a coment:-)