Hei Cathrine! Så fint et julekort :) Ser ut som dere hadde en fin tur i høst. Tusen takk for kommentar på bloggen min:) God jul til deg og dine! Selv er jeg hjemme hos mor, bare vi to! God jul!
Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig.... ************************************************** Thanks for leaving a coment:-)
Hei Cathrine!
SvarSlettSå fint et julekort :) Ser ut som dere hadde en fin tur i høst. Tusen takk for kommentar på bloggen min:)
God jul til deg og dine!
Selv er jeg hjemme hos mor, bare vi to!
God jul!