07 november 2012

Jule pose/innpakning

Denne posen laget jeg og på Treff. Igjen brukt produkter fra Art anthology, gelate maling og mist.
Stensilene har jeg laget selv.




2 kommentarer:

  1. SÅ utrolig lekker den posen ble! :)

    SvarSlett
  2. Herlig pose dette, du er bare helt rå på å pynte med lag på lag.......

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....
**************************************************
Thanks for leaving a coment:-)