05 november 2010

Bok boks til jule minner.

 Laget denne etter inspirasjon jeg fant på nettet, husker dessverre ikke i farta hvor jeg fant ideen.
Jeg laget denne i helgen som var da jeg var en liten tur i Ålesund på treffet der. Klemmer til alle koselige damer, og arrangører.
Trist jeg måtte dra hjem, men sånn skjer.

 Inni har jeg tenkt å legge bildene fra jula 2008. Bildene skal monteres på matter og festes sammen i en ring som et lite album.
Det får bli neste prosjekt.

Er det noe du lurer på, ta kontakt:-)

Takker og får mange koselige tilbakemeldinger:-)

3 kommentarer:

Heidi sa...

Så utrolig lekker bok boks!
Nydelig pyntet:) En god ide dette.
God helg, klem:)

aina sa...

Ja, denne var så lekker! Kjempelurt! God helg til deg :-) Har lagt ut malen til kortet (var et bordkort jeg laget til en konfirmasjon etter tips fra Inspirerende Hobby som jeg bare har forstørret)og link til Bella-vottene er fixet ;-)

Meg sa...

Å, kjære såå nydelig!! Lekkert ♥