01 november 2009

Jeg har designet mine første stempler***I have designed my first stamps

Jeg har designet min første lille stempel serie, det er rammene jeg har laget, og her ser dere resultatet. De kan bli kjøpt hos Stamper Heaven
******
I have designed the frame stamps, and here you can se them in youse.... You can by them from



Håper dere liker det dere ser, og vil kjøpe stemplene, dere finner utrolig mange andre lekre stempler i stempelbutikken også... Løp og kjøp, de er veldig billige:-)

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei hei:) oj så flink du er som lager dine egne stempler. Jeg var inne og tittet på linken, er det du som har laget alle disse stemplene? De var kjempe søte:)
Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Plastikk boblen har jeg kjøpt hos stamin`up. Esken har jeg laget etter mal fra Kirsten sin blogg, men jeg har bare en skuff.. (hadde litt problemer med 4 skuffer hi hi) Jeg har en link til Kirsten sin blogg på siden min. Hun har mange andre fine bokser også..
Ha en fin søndag;)

May-Bente sa...

Åååå herlighet å flink du er!!!
Kjempe flotte var stemplene, kortet ditt ble helt kanon !!!!

Klem:))
malen ligger på her, i innlegget mitt, prøv deg det var gøy!!

Kort og Søm sa...

Så gøy med egne stempler, fine var de også!!
Fredrikke :o)