26 juni 2009

En boks til****One more box





Laget denne boksen for noen dager siden da jeg besøkte ei utrolig koselig venninde Anna Lena, kjempe koselig dag...
Noen av blomstene fikk jeg med Anna Lena(tusen takk)
Boksen har jeg hatt i tankene lenge, så måtte bare få laget den, tanken er at det skal se ut som en brudebukett som henger nedover siden på boksen:-)
I tillegg til alle blomstene har jeg brukt;
tulle
liten hjerte blonde serviet
frimerke
glitterhjerte fra Melissa Frances
gammelt bokpapir rullet sammen
bling swirle fra prima
hjerte bånd
sommerfugl fra Tim Holtz, embosset med gull
******************
Made this box for some days ago, when i visit my god friend Anna Lena
I have had this in my head for some time now, just had to make it.
I have just some flowers
stamp
heart lace napkin
bling
bling heart
old paper
butterfly embossed with gold
heart lace









Inni boksen har jeg stemplet m stempel fra et trykk og pyntet m bling og rose...
************
Inside the box I decorated with stamp from Et Trykk, swirl and a rose....

Inni lokket
*************
Inside the lidd

Takk for at du titter... og legger igjen en hilsen... Ha en fin fin kveld videre
************
Thanks for loocking, have a nice day.

5 kommentarer:

Marit sa...

Denne var aldeles nydelig:)
Utolig fint pyntet med fine og varierte blomster....denne hadde jeg ikke sagt nei til:)
God helg!
Hilsen Marit

May-Bente sa...

For en herlighet!! Du har virkelig fått til brudebuketten, nydelig var den.
Fikk innmarri lyst til å prøve selv.

Nyt sommervarmen, Klem:))

LENA sa...

Den er bare helt nyyyydelig....overrasker meg ikke da, du er super flink og kreativ!!

Maya sa...

Åhhh denne var bare sååå vakker!!
Lekkert med brudebuketten,og så masse lekre blomster!!
Nydelig!
Klem fra Maya:)

Elkat sa...

Skikkelig fin boks,både utenpå og inni..nydelig bukett.Ha ei fin uke!