13 april 2009

Her er påskeegget vårt.....






Helt enkelt og greit... fylt opp m godter og noen leker til oss alle tre...
Under ser dere grenene Aron og jeg pyntet til påske, ble ikke så dumt..:-)


Jeg har hatt bursdag i dag, og disse kom Aron og hun som kommer og vil passe han, Guro, med til meg, den søteste gaven i hele dag...
Selv om jeg fikk flotte roser med min mor og søster, og en annanas plante med svigermor og hennes mann.
Og med min mann fikk jeg Iphone.....elsker slike dupeditter.... så er nok disse søte blomstene de beste akkurat nå....
Klemmer til dere alle som husket meg på dagen....

5 kommentarer:

Marit sa...

Hipp hurra og gratulere med dagen til deg!
Blomstene fra Aron var nå veldig søte da - og plukka spesielt til deg:)
Klem fra Marit

May-Bente sa...

Hipp, hipp, hurra for deg. Gratulerer så mye med dagen. Enig med deg, blomstene som var fra Aron var nydelige. Påskeegget var skikkelig delikat og digert:=)der var det nok mye snadder, tenker jeg.
Klem:))

Inger Marie sa...

Gratulera med veloverstått dag
Nydelig egg du har dekorert
Ha en fin dag
God klem

Salte sa...

Vakkert - er det gesso eller? hehe!! Så noen som hadde brukt avispapir og deco lakk, og gått over med hvitmalingslakk til slutt. Ble helt rått!

Maya sa...

Så mye fint du lager. Påskeeggev var bare helt nydelig.