15 februar 2009

Litt forandringer på boken....




Har litt problem med å få bildene rett vei fortiden, men dere ser vel hva det er.(håper jeg)
Har gjort noen forandringer på boken dere har sett i et innlegg lenger ned, har byttet ut båndet m sort, og hengt på initialene til hun som fikk den i gave. Og så har jeg pyntet inni, her ser dere noen sider.

Bling og sort bånd utenpå, på baksiden har jeg skrevet ut bilde av barna hennes på lerret, og festet det på. I tillegg til litt bling der og.
Den falt heldigvis i smak, så jeg fikk bestilling på en til. Den er nesten helt lik, men inni har jeg ordnet m flere bilder av barna. Barnebarna til hun som skal få den.
Er det noen spm, så spør....
Vil samtidig benytte anledningen å takke for alle koselige meld dere legger igjen her i bloggen min, fortsett gjerne med det. Kjempekos.
Ha en fin kveld

Ingen kommentarer: