02 september 2007

Hei

Hei alle sammen, som er inne her og kikker på det jeg lager. Veldig koselig av dere å legge igjen meldinger til meg.
Jeg har nå laget en egen slags tråd, der kommer jeg etterhvert legge ut priser og bilder på både malingen og kort.
Bare å spørre hvis dere lurer på noe.

Nå får jeg snart finne senga, må få meg litt søvn før gutten min vil opp.......Pappan er på jobb i utlandet, så her er det ikke bare å pirke borti for å kunne sove lenger en dag...... Gleder meg til han kommer hjemom en tur, slik at jeg sitte oppe så lenge jeg vil en kveld, he he..............

Men det er jo så kjekt å sitte å dille om kveldene når gutten er i seng, og klokken går så altfor fort når man koser seg slik.....skikkelig dumt det der....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er skikkelig flink. Stå på:- )