Det er en stund siden jeg laget disse speilene/dørskiltene, men i går laget jeg dette skiltet som skal være en julegave til ei lita ei på 3 år.
Har brukt de skjønne digitale stemplene fra Mo`s digital pencil too
Hun har de skjønneste digitale stemplene.
Jeg malte motivene med distress.























