07 desember 2010

Dørskilt/speil.


Det er en stund siden jeg laget disse speilene/dørskiltene, men i går laget jeg dette skiltet som skal være en julegave til ei lita ei på 3 år.

Har brukt de skjønne digitale stemplene fra Mo`s digital pencil too
Hun har de skjønneste digitale stemplene.
Jeg malte motivene med distress.


 Er de ikke skjønne:-)

02 desember 2010

En liten konfekt boks, DT-bidrag til Inspirerende


 Da er det siste DT-bidrag for denne gang til Inspirerende, så nå er det bare å fortsette å finne på ting for de å stille ut i butikken her i Molde.
Jeg skulle bruke denne stempel platen på noe for de, og laget denne. Jeg er ikke så glad i slike stempler selv, og synes de er vanskelig å bruke.
Men slik ble resultatet.








Julekort DT-bidrag til Inspirerende

 Her er det siste julekort DT bidraget til Inspirerende Hobby.
Og igjen finner du alt i deres butikk.



Julekort DT-bidrag til Inspirerende

 Her har jeg og laget DT-bidrag til Inspirerende hobby i Molde.
Alt du ser jeg har brukt finner du i butikken deres.


Jule kort, DT-bidrag til Inspirerende



 Laget med materialer som du finner hos Inspirerende Hobby i Molde.
De har dessverre ikke MS punchen.




28 november 2010

Sjekk blogg candyen hos Ninas kreative rotloft

Hun har denne candyen, sjekk alt det flotte hun har lagt i pakken:-)
Stikk inn til Nina og se alt det flotte hun lager.

Blogg candy hos Mo9cas

 
Dere må sjekke denne flotte bloggen inne hos Mo9cas minnebok, og i tillegg ta deg tid til å kikke på alt det flotte hun lager.

26 november 2010

Flaske kort, 10 års bryllupsdag.

 Har lenge tenkt at jeg skulle prøve meg på et slikt flaske kort, og endelig kom det en anledning som passet. Vi var i et suprice party for et venne par som har 10 år bryllupsdag nå i jula. I tillegg som mannen fylte år. Han ble veeeeeldig overrasket da vi alle sto der i fin stasen.

Kortet er laget med spellbinder dies, og pyntet med glitter og blomster og snø krystaller.
Takk for at du titter, og kommentarer mottas med stor glede:-)



Ha en fin fin dag.