12 desember 2013
Et par julekort i dag.
Har laget julekort med dies fra Timmern og Marianne.
Ellers smurt på snø pasta som får hos
Scrappomania
, den blir kjempe lekker. Dies får og kjøpt i butikken.
Ha en fin fin førjuls tid.
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon