15 april 2013

Et siste bryllupskort i denne omgang.

 
Dette laget jeg i går. Brukte bare litt av hvert av det jeg har liggende. Ikke så mye og si om dette egentlig.


2 kommentarer:

  1. Helt underbart vackert Catherine! Så oerhört fint dekorerat och fantastiskt elegant från topp till tå :)

    kram,
    Hanna

    SvarSlett
  2. Lekre alle disse bryllupskortene dine! Blir nok satt pris på vil jeg tro:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....
**************************************************
Thanks for leaving a coment:-)