20 februar 2013

Tag til dame

 
Litt dilla på tags for tiden, morro å se hvor mye man egentlig får på en sånn liten papirbit:-)
Liker litt gammel stil, så fant disse flotte damene på nett og skrev di ut på kartong.
Ellers er det forskjellig stæsj....





1 kommentar:

  1. Hei!
    Artig å se alle de fine tagene du har laget i det siste :) Mye stilig.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....
**************************************************
Thanks for leaving a coment:-)