Så søte kort du har laget. Den jenta var da bare nydelig!
Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....**************************************************Thanks for leaving a coment:-)
Så søte kort du har laget. Den jenta var da bare nydelig!
SvarSlett