18 oktober 2012

En Lo......

Det er ikke så ofte jeg scrapper LO. Men på Moldetreffet var det oppgave å lage LO om deg selv og hvor fantastisk kone/mor osv. du er....
Dette ble da mitt resultat.
 
Bakgrunnen er laget selv, og har igjen brukt sjablonger/stensiler som jeg har laget selv.
Ellers er det lag på lag og spryer/mister som er brukt.






2 kommentarer:

  1. Lekker:-) Nydelig bakgrunn du laget!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO!!
    Takk for kommentar i bloggen min!
    Jeg tar 80 kr for kortene mine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....
**************************************************
Thanks for leaving a coment:-)