wawwww hvor er det smuktklemmm
Så flott gave da Cathrine.Håper du har det bra.Lenge siden jeg har sett deg no. Klem
Kjempefint, både kortet og notatboka. Dette var nok en gave som falt i smak ja regner jeg med.
Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....**************************************************Thanks for leaving a coment:-)
wawwww hvor er det smukt
SvarSlettklemmm
Så flott gave da Cathrine.
SvarSlettHåper du har det bra.Lenge siden jeg har sett deg no. Klem
Kjempefint, både kortet og notatboka. Dette var nok en gave som falt i smak ja regner jeg med.
SvarSlett