Laget dette kortet, med det nydelige digital stempelet fra Sugar Nellie Joy sitting
Skrev ut på aquarelle og malte med distress.
Ellers er det brukt forskjellig reste papir og Bazzil.
Hjørne chipboard er malt med gesso og varmet opp med varmepistolen så det boblet seg, så har jeg sprayet de med glimmer mist.
Med det dette kortet vil jeg delta på følgende utfordringe,
Sketchy Colors; Hvitt






Fy søren så lekkert!! Digget all pynten og detaljene! Og den jenta var bare skjønn og perfekt malt... Ha en flott kveld :-)
SvarSlettå
SvarSletth,,,, du milde, hvor er det smukt
klemmmmm
Dette var lekkert..
SvarSlettTakk for at du er med på Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken.
Klem fra Kaia
Kjempenyyyydelig !!
SvarSlettKlem :o)
Jammen ble hun nydelig med distress ja! Helt herlig malt! Har bare ett lite spørsmål, hvordan får du printet ut på akvarell? Bruker du den tynneste sorten da? Mine 300g ark går ihvertfall ikke i printeren...
SvarSlettHa en flott helg!
Klem
Wow Cathrine I'm loving your project, fabby colour scheme and detailing. Aren't these new SN images just fab to colour?
SvarSlettThanks for taking part in the Sugar bowl challenge and happy crafting.
Regards Erika.
Nydelig!
SvarSlettTakk for at du er med i Trykkpressas januarutfordring :)
Åshild
Så utrolig vakkert! Nydelig fargelagt, og det motivet er bare helt skjønt!
SvarSlettHa en fin dag!
-klem-