Fint hekla sjal!;-)takk for hyggeleg helsing på bloggen min!.Kjekkt du har kjøpt deg hakke kroker !eg har lært meg hakking hos Solvor Hofsli bestilte først mønster heftet og noken oppskrifter seinere har eg bestilt dvden og hakk og pjon den er veldig bra.adressen er http://www.solvor.no/ lykke til med hakkingen klem Lisen
For et utrolig flott sjal! Nydelig! Du lager utrolig mange flotte ting! Jeg har lagt meg til som følger hos deg :) Velkommen innom min nyoppstartede blogg:) -Therese
Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig.... ************************************************** Thanks for leaving a coment:-)
Dette sjalet var aldeles nydelig!!!
SvarSlettVar det komplisert å lage? Hmmm, tror jeg ble litt fristet til å prøve:) Du lager mye flott.
Klem
Hej
SvarSlettSåg att du börjat följa min blogg, så jag blev nyfiken på dig :-)
Jättevackert skärp eller scarf. Som du kanske sett på min blogg har jag problem med min sjal haha
Ha det fint och välkommen till Frualbertssons!
Kram
Kjempefint! Må nok lære meg slik fin-hekling også :-)
SvarSlettKjempefint Cathrine :) Jeg tror du får gi meg et lite oppfriskingskurs i hekling...... Går mest i oldemorruter med meg :)
SvarSlettKlem
Nydelig sjal! Du er utrolig dyktig og kreativ. Takk for inspirasjon!
SvarSlettUnderbar sjal...Har du mönster och är den svår att göra...
SvarSlettKram, Britt-Inger
Fint hekla sjal!;-)takk for hyggeleg helsing på bloggen min!.Kjekkt du har kjøpt deg hakke kroker !eg har lært meg hakking hos Solvor Hofsli bestilte først mønster heftet og noken oppskrifter seinere har eg bestilt dvden og hakk og pjon den er veldig bra.adressen er http://www.solvor.no/ lykke til med hakkingen klem Lisen
SvarSlettRett og slett nydelig!!
SvarSlettklem:-)
For et utrolig flott sjal! Nydelig!
SvarSlettDu lager utrolig mange flotte ting! Jeg har lagt meg til som følger hos deg :) Velkommen innom min nyoppstartede blogg:) -Therese