WOW för två helt fantastiskt läckra äggkartonger! Så snygga! Både två är underbara, men den översta blev min favorit! Din färgläggning är så vacker och du är så duktig på att dekorera! :o) Ha det bra, önskar dig en fortsatt fin söndagskväll. Kramar från Hanna
Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig.... ************************************************** Thanks for leaving a coment:-)
De var rålekre :)
SvarSlettHej!
SvarSlettWOW för två helt fantastiskt läckra äggkartonger!
Så snygga!
Både två är underbara, men den översta blev min favorit!
Din färgläggning är så vacker och du är så duktig på att dekorera! :o)
Ha det bra,
önskar dig en fortsatt fin söndagskväll.
Kramar från Hanna
Wow disse var utrolig stilige.
SvarSlettLikte utrolig godt den øverste, så masse lekre detaljer.
Ha en fin kveld
God klem
Åh, disse var jo bare aldeles nydelige!
SvarSlettDette må nok prøves:)
For en fantastisk gave! Veldig vakre detaljer og nydelig stempelmotiv!
SvarSlett