Så stilig buksa ble, Cathrine! Utrolig morsomt med de sømmene. Hva har du gjort i midja, egentlig? Kjempetøft i allefall!
Så utrolig stilig bukse du har sydd :) Fikk litt lyst til å bruke maskinen min til litt annet enn bare papir igjen...Lekkert!Klem Carina
Tusen takk for at du vil legge igjen en melding til meg, det er altid veldig koselig....**************************************************Thanks for leaving a coment:-)
Så stilig buksa ble, Cathrine! Utrolig morsomt med de sømmene. Hva har du gjort i midja, egentlig? Kjempetøft i allefall!
SvarSlettSå utrolig stilig bukse du har sydd :) Fikk litt lyst til å bruke maskinen min til litt annet enn bare papir igjen...
SvarSlettLekkert!
Klem Carina